Φύλλο εργασίας 2
Δραστηριότητα 1:
Να συγκρίνεται τους τρόπους αναπαράσταης των αλγορίθμων της Δραστηριότητας 2 και της Δραστηριότητας 4 του φύλλου εργασίας 1.
Τι διαφορές εντοπίζετε; Να ξαναγράψετε τον αλγόριθμο της Δραστηριότητας 2 με τον τρόπο αναπαράστασης της Δραστηριότητας 4 και το αντίστροφο.
Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.
Δραστηριότητα 2:
Ένα διάγραμμα ροής αποτελείται από ένα σύνολο γεωμετρικών σχημάτων, όπου το καθένα δηλώνει μία συγκεκριμένη ενέργεια ή λειτουργία. Τα γεωμετρικά σχήματα ενώνονται μεταξύ τους με βέλη, που δηλώνουν τη σειρά εκτέλεσης των ενεργειών αυτών. Τα κυριότερα χρησιμοποιούμενα γεωμετρικά σχήματα είναι τα εξής:_ έλλειψη, που δηλώνει την αρχή και το τέλος του κάθε αλγορίθμου,
_ ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση,
_ ορθογώνιο, που δηλώνει την εκτέλεση μίας ή περισσότερων πράξεων, και
_ πλάγιο παραλληλόγραμμο, που δηλώνει είσοδο ή έξοδο στοιχείων.
_βέλη, που δείχνουν την πορεία της εκτέλεσης
Να περιγράψετε τι κάνει ο παραπάνω αλγόριθμος. Τι αποτέλεσμα θα δώσει για τα ζεύγη τιμών (4,4) και (5,4) και (4,5);
Ομοίως και για τον παρακάτω αλγόριθμο:
Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.
Δραστηριότητα 3:
Τα μέλη κάθε ομάδας να συζητήσετε και να καταγράψετε τις απαντήσεις σας στα παρακάτω ερωτήματα:
Με πόσους μέχρι στιγμής διαφορετικούς τρόπους μπορείτε να αναπαραστήσετε έναν αλγόριθμο; Ποιόν θεωρείτε καλύτερο και γιατί; Να συγκρίνετε τις απαντήσεις σας με την θεωρία του σχολικού βιβλίου.Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.