Skip navigation

Φύλλο εργασίας 2 (1 διδακτική ώρα)

Φύλλο εργασίας 2

Δραστηριότητα 1:

Να συγκρίνεται τους τρόπους αναπαράσταης των αλγορίθμων της Δραστηριότητας 2 και της Δραστηριότητας 4 του φύλλου εργασίας 1.

Τι διαφορές εντοπίζετε; Να ξαναγράψετε τον αλγόριθμο της Δραστηριότητας 2 με τον τρόπο αναπαράστασης της Δραστηριότητας 4 και το αντίστροφο.

Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.

 

 

Δραστηριότητα 2:

Ένα διάγραμμα ροής αποτελείται από ένα σύνολο γεωμετρικών σχημάτων, όπου το καθένα δηλώνει μία συγκεκριμένη ενέργεια ή λειτουργία. Τα γεωμετρικά σχήματα ενώνονται μεταξύ τους με βέλη, που δηλώνουν τη σειρά εκτέλεσης των ενεργειών αυτών. Τα κυριότερα χρησιμοποιούμενα γεωμετρικά σχήματα είναι τα εξής:

_ έλλειψη, που δηλώνει την αρχή και το τέλος του κάθε αλγορίθμου,

_ ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση,

_ ορθογώνιο, που δηλώνει την εκτέλεση μίας ή περισσότερων πράξεων, και

_ πλάγιο παραλληλόγραμμο, που δηλώνει είσοδο ή έξοδο στοιχείων.

_βέλη, που δείχνουν την πορεία της εκτέλεσης

Να περιγράψετε τι κάνει ο παραπάνω αλγόριθμος. Τι αποτέλεσμα θα δώσει για τα ζεύγη τιμών (4,4) και (5,4) και (4,5);

Ομοίως και για τον παρακάτω αλγόριθμο:

 

Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.

Δραστηριότητα 3:

Τα μέλη κάθε ομάδας να συζητήσετε και να καταγράψετε τις απαντήσεις σας στα παρακάτω ερωτήματα:

Με πόσους μέχρι στιγμής διαφορετικούς τρόπους μπορείτε να αναπαραστήσετε έναν αλγόριθμο; Ποιόν θεωρείτε καλύτερο και γιατί; Να συγκρίνετε τις απαντήσεις σας με την θεωρία του σχολικού βιβλίου.

Κάθε ομάδα να ανακοινώσει τις απαντήσεις της στην ολομέλεια.

Αδειοδοτημένο υπό τους όρους GNU Free Documentation License (Local Version)