Στο συνημμένο αρχείο υπάρχει το ΦΕΚ που καθορίζει την εξεταστέα ύλη, για το Σχ. έτος 2017-2018, για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά, για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου.
Διόρθωση σφάλματος στο ΦΕΚ:
Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 3110/08-09-2017 δημοσιεύτηκε Διόρθωση σφάλματος στην αριθμ. 134932/Δ2/09-8-2017 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2893/τ. Β΄/21-08-2017. Συγκεκριμένα: στη σελίδα 30274, στη β΄ στήλη, στον 26ο στίχο εκ των άνω, διορθώνεται:
το εσφαλμένο: «FeC12.....» στο ορθό: «FeCl2.....».
Παρακαλούμε να γνωστοποιήσετε το ανωτέρω ΦΕΚ στους Διευθυντές όλων των Ημερησίων Γενικών Λυκείων της αρμοδιότητάς σας, οι οποίοι θα πρέπει να την αναρτήσουν στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου τους, για να ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 08:35-08:55, στο Γενικό Λύκειο Νικήσιανης, υλοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη από τις ασκήσεις ετοιμότητας με θέμα:
και σκοπό να αποκτηθεί η ενδεδειγμένη αντισεισμική στάση και συμπεριφορά των μαθητών και εκπαιδευτικών.
Σχέδιο Διαφυγής Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείου
Σχέδιο έκτακτης ανάγκης του Σχολείου μας και η αποτίμηση της πρώτης άσκησης (κλικ εδώ).
Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2017-2018 και των αποφοίτων υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2018 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο στο συνημμένο αρχείο.
Aφορά τους μαθητές που θα φοιτήσουν φέτος στην Γ Λυκείου και θα συμμετάσχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις του 2018.
Σας ενημερώνουμε ότι προωθείται τροποποίηση του ΠΔ 46/2016 όσον αφορά τα εξής σημεία:
α) Δημιουργικές Εργασίες,
β) Αξιολόγηση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας του προγράμματος Γενικής Παιδείας στη Β΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Γ΄ Εσπερινού ΓΕΛ,
γ) Αξιολόγηση μαθημάτων στη Γ΄ Ημερησίου ΓΕΛ και στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ και απολυτήριες εξετάσεις.
Περισσότερα στο συνημμένο αρχείο.
Νομοθεσία
Γ2/4094/23-09-1986 Δ/γή ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Άρθρο 1
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
Το σχολείο, ως ζωντανός οργανισμός, αποτελεί θεσμό που προετοιμάζει τα παιδιά, με τη μάθηση και την αγωγή, για μια σωστή και αποδοτική ζωή, τα προετοιμάζει και τα διαπαιδαγωγεί για την απρόσκοπτη ένταξή τους σε μια ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία μετά την αποφοίτησή τους από το σχολείο. Για το σκοπό αυτό καθιερώνει το διάλογο και τη συνεργασία ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή στην αναζήτηση και στη μετάδοση της ουσιαστικής γνώσης, λευτερώνει και ενισχύει την πρωτοβουλία των παιδιών και ταυτόχρονα φροντίζει να τα εφοδιάζει με ότι είναι αναγκαίο για να γίνουν ικανά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και στις δραστηριότητες, που συνεχώς αναπτύσσονται, της κοινωνίας μέσα στην οποία θα ζήσουν.
Σε συνέχεια του από 1-11-2017 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2018-19, καλούνται οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις και επιθυμούν να εισαχθούν σε Σχολές ή Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ορισμένο αριθμό θέσεων, καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019, να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης Πάθησης.
Περισσότερα στα συνημμένα έγγραφα.
Για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Πανεπιστήμια, Πολυτεχνεία και Α.Σ.Κ.Τ.) και των Τ.Ε.Ι (Τ.Ε.Ι. και Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) διαβάστε το συνημμένο έγγραφο της σχετικής εγκυλίου.